Pytanie

04.09.2012
Zamierzamy wysłać do jednostek samorządu terytorialnego drogą elektroniczną (e-mail) i pocztą krótką analizę dotyczącą finansów publicznych wraz z informacją o naszej firmie i usługach, które świadczymy dla tego sektora. Dokument chcemy wysłać na adres ogólny danego urzędu i na konkretny adres skarbnika danego urzędu. Czy możemy tak zrobić, czy też są jakieś ograniczenia?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • [KW-ODPIS] Wniosek o wydanie odpisu księgi wieczystej / zaświadczenia o zamknięciu księgi wieczystej pobierz

  • ZUS ZRU- Zgłoszenie reklamacji do informacji o stanie konta osoby ubezpieczonej pobierz

  • Wniosek o stwierdzenie nabycia spadku z testamentu pobierz

  • ZUS ZZP- Zgłoszenie zapytania płatnika pobierz

więcej