Pytanie

02.07.2008
Obecnie sprzedajemy parkiety i drzwi, bez montażu. Jednak duża grupa klientów chciałaby skorzystać z zakupu towaru z montażem i stawką VAT 7%. Prowadzimy pełną księgowość. Czy o fakcie tym należy powiadomić urząd skarbowy? Czy trzeba uzyskać jakąś zgodę? Jak zdjąć z magazynu towary wykorzystane podczas usługi (WZ,RW?), czy potrzebne są do tego jakieś umowy z Klientem? Czy można wystąpić później o zwrot nadpłaty podatku VAT ? Jakie są tego konsekwencje?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • Wniosek o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego pobierz

  • INF-WZ Informacja o zmianach dotyczących spełnienia przez pracodawców prowadzących zakłady pracy chronionej albo zakłady aktywności zawodowej warunków określonych w art.28 i art.33 ust.1 i 3 ustawy pobierz

  • Oświadczenie pracownika samorządowego o wykonywaniu działalności gospodarczej pobierz

  • Protokół ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy pobierz

więcej