Pytanie

26.01.2011
Podatnik otrzymywał nakazy płatnicze na łączne zobowiązanie pieniężne (podatek rolny i od nieruchomości). Okazało się, że nie wszystkie nieruchomości budynkowe zgłosił do podatku oraz za część gruntów sklasyfikowanych jako B i Bi opłacał podatek rolny. Na jakiej podstawie prawnej organ powinien wszcząć postępowanie w celu ustalenia właściwej wysokości podatku i zmiany/wzruszenia odebranych i opłaconych nakazów płatniczych?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego pobierz

  • ZUS S72b wniosek o zaświadczenie o niezaleganiu pobierz

  • [KRS-W13] Wniosek o rejestrację podmiotu w rejestrze przedsiębiorców - spółka europejska pobierz

  • ZUS ZFA Zgłoszenie, zmiana danych płatnika składek - osoby fizycznej pobierz

więcej