Pytanie

05.11.2009
Wykonujemy naprawy pogwarancyjne drukarek dla firm bez umowy, tylko dokument przyjęcia do naprawy. Udzielamy 3-miesięcznej gwarancji na usuniętą usterkę i wymieniony podzespół. Jakie przepisy regulują sprawy ew. roszczeń, gdy zlecający nie będzie zadowolony z naprawy? Czy tej działalności dotyczą wprost przepisy o gwarancji i rękojmi na zakupione towary? Czy też istnieją odrębne przepisy odnoszące się do usług pogwarancyjnych napraw urządzeń?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • Wniosek o przyznanie prawa pomocy_osoba prawna PPPr pobierz

  • Wniosek o stwierdzenie nabycia spadku z testamentu pobierz

  • Wzór upomnienia w postępowaniu egzekucyjnym w administracji I pobierz

  • Wniosek o uchylenie postanowienia o udzieleniu zabezpieczenia pobierz

więcej