Pytanie

03.02.2010
Jesteśmy firmą handlową. W lutym 2009 zakupiliśmy u naszego dostawcy towar do dalszej odsprzedaży - mechanizm szuflad z funkcją pełnego wysuwu. Sprzedaliśmy kilka sztuk tego towaru. W styczniu tego roku jeden z nabywców zwrócił nam uwagę, że mechanizmy są tylko częściowego wysuwu. Zwróciliśmy się do dostawcy z reklamacją, powołując się na niezgodność towaru z zamówieniem. Dostawca reklamację odrzucił, powołując się na 5 - dniowy termin na zgłaszanie takiej reklamacji od dnia otrzymania towaru. Nadmienię, że mechanizmy pełnego wysuwu i częściowego wysuwu wizualnie nie różnią się od siebie. Różnica widoczna jest dopiero po użyciu mechanizmu, w związku z tym nie ma możliwości wizualnej oceny towaru zapakowanego. Kto ma rację?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • Oświadczenie pracodawcy o przyznaniu odprawy rentowej/emerytalnej pobierz

  • Wniosek pracownika o podzielenie urlopu pobierz

  • Oświadczenie o dochodzie członków rodziny rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne, uzyskanym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres świadczeniowy pobierz

  • KRS ZS Zmiana - połączenie, podział, przekształcenie - załącznik do wniosku o zmianę danych w Krajowym Rejestrze Sądowym pobierz

więcej