Pytanie

03.02.2010
Jesteśmy firmą handlową. W lutym 2009 zakupiliśmy u naszego dostawcy towar do dalszej odsprzedaży - mechanizm szuflad z funkcją pełnego wysuwu. Sprzedaliśmy kilka sztuk tego towaru. W styczniu tego roku jeden z nabywców zwrócił nam uwagę, że mechanizmy są tylko częściowego wysuwu. Zwróciliśmy się do dostawcy z reklamacją, powołując się na niezgodność towaru z zamówieniem. Dostawca reklamację odrzucił, powołując się na 5 - dniowy termin na zgłaszanie takiej reklamacji od dnia otrzymania towaru. Nadmienię, że mechanizmy pełnego wysuwu i częściowego wysuwu wizualnie nie różnią się od siebie. Różnica widoczna jest dopiero po użyciu mechanizmu, w związku z tym nie ma możliwości wizualnej oceny towaru zapakowanego. Kto ma rację?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • Wniosek o odroczenie rozprawy pobierz

  • Wniosek o sprostowanie protokołu rozprawy pobierz

  • KRS ZF Zmiana - akcjonariusz spółki akcyjnej - załącznik do wniosku o zmianę danych w rejestrze przedsiębiorców pobierz

  • Umowa o przejęcie długu pobierz

więcej