Pytanie

05.05.2010
Producent sprzedający Firmom (hurtowniom, sklepom, marketom), z którymi ma zawartą odrębną umowę o rozpatrywaniu gwarancji w ciągu 14 dni, sprzedaje swój produkt do hurtowni, ta z kolei sprzedaje go do sklepu, gdzie nabywa ją konsument i zgłasza reklamację bezpośrednio do producenta, a jak wcześniej wspomniałam między producentem a hurtownią ,która dostarczyła produkt do sklepu skąd klient zgłasza reklamację nawiązana jest odrębna umowa. Kto powinien odpowiadać za reklamację Producent czy Hurtownia? Proszę też zwrócić na przypadek kiedy te 14 dni zawarte w umowie między producentem a hurtownią może już wygasnąć. Co dzieje się wtedy? Kto zobowiązany jest do przyjęcia reklamacji? Kto stwierdza podstawy reklamacji?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • Umowa przedwstępna sprzedaży nieruchomości pobierz

  • Umowa cesji wierzytelności pobierz

  • Cofnięcie wniosku o udzielenie urlopu wychowawczego pobierz

  • Wniosek o rejestrację/wyrejestrowanie pojazdu pobierz

więcej