Pytanie

26.04.2011
Dnia 21 stycznia 2011r. nasza firma P.W. zakupiła od firmy „X” zestaw komputerowy na fakturę VAT na kwotę 2900,00zł. .Faktura została wystawiona z 14 dniowym terminem płatności – przelewem bankowym. Tego samego dnia 21.01.2011r. zostały przelane pieniądze w kwocie 2900,00 zł. na konto firmy „X”. W wyniku pomyłki nasza firma dnia 07.02.2011r. wpłaciła ponownie kwotę 2900,00 zł. za tę samą fakturę. W tym samym dniu (07.02.2011r.) firma „X” została telefonicznie poinformowana, że zostały ponownie wysłane pieniądze. Firma „X” zobowiązała się, że jak tylko wpłyną pieniądze na ich konto zostaną natychmiast odesłane niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy zwrotu nadpłaty. Prosimy o pomoc prawną w jaki sposób możemy dochodzić i odzyskać nadpłacona kwotę pieniędzy.

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • [RZ-2] Wniosek o zmianę wpisu w rejestrze zastawów pobierz

  • [DRUK ZP-2] Protokół postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych pobierz

  • Aneks do umowy najmu nieruchomości pobierz

  • Wniosek do Ministra Finansów o wystąpienie do państwa obcego o powiadomienie pobierz

więcej