Pytanie

06.10.2009
Kilka miesięcy temu wykonaliśmy dla klienta meble do kuchni. Klient zgłosił do nas reklamację. Twierdzi, że szuflady się nie domykają, a zawiasy w szafkach nie działają tak jak powinny. Z uwagi na sytuację chcielibyśmy wiedzieć, czy przypadkiem roszczenia klienta nie uległy już przedawnieniu?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • Załącznik do rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2009r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących pobierz

  • Wniosek o zmianę nazwiska/imienia pobierz

  • Uchwała zgromadzenia wspólników sp. z o.o. w sprawie dalszego istnienia spółki pobierz

  • Pozew o ochronę naruszonego posiadania pobierz

więcej