Pytanie

06.10.2009
Kilka miesięcy temu wykonaliśmy dla klienta meble do kuchni. Klient zgłosił do nas reklamację. Twierdzi, że szuflady się nie domykają, a zawiasy w szafkach nie działają tak jak powinny. Z uwagi na sytuację chcielibyśmy wiedzieć, czy przypadkiem roszczenia klienta nie uległy już przedawnieniu?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • [AKC–4/I] Podatek akcyzowy od paliw opałowych pobierz

  • Wniosek o wpis do rejestru wprowadzającego sprzęt pobierz

  • KRS- WI Dyrektorzy wykonawczy - załącznik do wniosku o rejestrację lub o zmianę danych podmiotu w rejestrze przedsiębiorców pobierz

  • [CIT-9R] Deklaracja o wysokości przychodu za wywóz ładunków i pasażerów przyjętych do przewozu w porcie polskim, uzyskanego przez zagraniczne przedsiębiorstwo żeglugi handlowej od zagranicznych zleceniodawców pobierz

więcej