Pytanie

06.10.2009
Kilka miesięcy temu wykonaliśmy dla klienta meble do kuchni. Klient zgłosił do nas reklamację. Twierdzi, że szuflady się nie domykają, a zawiasy w szafkach nie działają tak jak powinny. Z uwagi na sytuację chcielibyśmy wiedzieć, czy przypadkiem roszczenia klienta nie uległy już przedawnieniu?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • Wniosek o przywrócenie terminu do wniesienia odwołania od decyzji organu I instancji pobierz

  • [KRS-WC] Wspólnicy spółki komandytowej - załącznik do wniosku o rejestrację podmiotu w rejestrze przedsiębiorców pobierz

  • Odmowa zatrudnienia pracownika po orzeczeniu sądu przywracającym do pracy pobierz

  • Informacja o wysokości dochodów z zagranicy i zapłaconym podatku pobierz

więcej