Pytanie

28.01.2013
Firma zleca wykonanie strony internetowej. Nie dochodzi do podpisania umowy przez zleceniobiorcę, usługa nie zostaje wykonana w 100%. Termin zawarty w umowie zostaje przekroczony o 2 miesiące. Zleceniodawca powołując się na umowę, zrywa ją i żąda zwrotu zaliczki. Zleceniobiorca chce oddać klientowi część projektu (wygląd graficzny strony), by inna firma, z której skorzysta zlecający mogła skończyć projekt. Czy zleceniodawca może, powołując się na niepodpisaną umowę, żądać zwrotu zaliczki?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • Oferta rozwiązania umowy o pracę za porozumieniem stron pobierz

  • [KW-ODPIS-AKT] Wniosek o wydanie odpisu dokumentu z akt księgi wieczystej pobierz

  • [PIT/O] Informacja o odliczeniach od dochodu (przychodu) i podatku pobierz

  • Porozumienie o udzielenie urlopu bezpłatnego w związku z podjęciem pracy u innego pracodawcy pobierz

więcej