Pytanie

05.11.2009
W marcu 2009 roku podpisałem umowę z firmą informatyczną piszącą program dla mojej firmy. Program jest potrzebny do obsługi Klientów i do prawidłowego funkcjonowania firmy. Budowa oprogramowania rozłożona była na 3 etapy. Zleceniobiorca ukończył 2 etapy pracy, po czym mieliśmy testować oprogramowanie. W trakcie użytkowania wynikają problemy w użytkowaniu programu, pojawiają się błędy, które miały być sprawnie naprawiane. Od sierpnia Zleceniobiorca nie wykonał żadnych postępów w pracy, zwodząc Nas ciągłymi obietnicami (dowód: korespondencja e-mail), nie wprowadza poprawek w systemie, nie reaguje na telefony i wiadomości. Za 2 z 3 etapów pracy zapłaciliśmy już. Nie ukończenie programu i ciągłe awarie powodują, że Nasi Klienci rezygnują z usług naszej firmy. Zleceniobiorca naraża nas na straty finansowe, nie wspominając o zmarnowanym czasie. Do dnia dzisiejszego nie wywiązał się z umowy. Czy mogę żądać zwrotu kosztów już poniesionych i odszkodowania za narażanie na straty finansowe? Dodam, że ten system jest podstawą prawidłowego funkcjonowania firmy. Co mam zrobić w tej sytuacji?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • Informacja o substancjach, preparatach, czynnikach lub procesach technologicznych o działaniu rakotwórczym lub mutagennym pobierz

  • Pozew o wykup pasa gruntu pobierz

  • Wniosek o urlop bezpłatny pobierz

  • KRS ZL Zmiana - prokurenci - załącznik do wniosku o zmianę danych w rejestrze przedsiębiorców pobierz

więcej