Pytanie

06.04.2010
Nasza firma zajmuje się sprzedażą blacho-dachówek . 27.02.2010r. Klient wpłacił zaliczkę na blacho-dachówkę, oprócz blacho-dachówki zamówił obróbkę . Klient chciał znać ogólną wartość zamówienia. Osoba ,która przyjmowała zamówienie określiła to na 4.500 złotych. Po dostawie blacho-dachówki i wystawianiu faktury okazało się ,że pracownik pomylił się nie uwzględnił przy określaniu wartości zamówienia blachy płaskiej. Po doliczeniu wartości blachy płaskiej klient nie chcę odebrać zamówionego towaru ponieważ wzrosła wartość zamówienia. Określenie wartości całego zamówienia było słowne. Blacho-dachówka jest produkowana w określonych długościach na zamówienie. Klient żąda zwrotu zaliczki. Czy ma prawo do zwrotu zaliczki?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • KRS- Z1 Wniosek o zmianę danych podmiotu w rejestrze przedsiębiorców - spółka jawna, partnerska, komandytowa pobierz

  • Zaświadczenie szkolenia BHP pobierz

  • [DRUK ZP-2/LE] Protokół postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, prowadzonego w trybie ... pobierz

  • Porozumienie w sprawie skrócenia okresu wypowiedzenia (art. 36 § 6 kp) pobierz

więcej