Pytanie

18.06.2008
Mam zawartą umowę dealerską z producentem materiałów biurowych. W trakcie negocjowania warunków umowy rozmawialiśmy, że producent poza samymi towarami przekaże mi know- how w zakresie obsługi klienta i dodatkowo wyposaży lokal w banery i inne gadżety do promocji właśnie firmy producenta. Jednakże minęły już 3 miesiące i nic takiego się nie stało. Sprawdziłem w umowie a tam jest napisane, że know- how nie jest integralna częścią umowy dealerskiej i należy się za to kolejna opłata i kolejna umowa. W umowie też nie ma słowa o wystroju lokalu. Na podstawie jakich przepisów mogę dochodzić tego co nie zostało zawarte w umowie?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • Interwencja uboczna pobierz

  • Umowa o dzieło II pobierz

  • [PIT/M] Informacja o dochodach małoletnich dzieci, podlegających łącznemu opodatkowaniu z dochodami rodziców w roku podatkowym pobierz

  • Decyzja o zmianie nazwiska pobierz

więcej