Pytanie

18.06.2008
Mam zawartą umowę dealerską z producentem materiałów biurowych. W trakcie negocjowania warunków umowy rozmawialiśmy, że producent poza samymi towarami przekaże mi know- how w zakresie obsługi klienta i dodatkowo wyposaży lokal w banery i inne gadżety do promocji właśnie firmy producenta. Jednakże minęły już 3 miesiące i nic takiego się nie stało. Sprawdziłem w umowie a tam jest napisane, że know- how nie jest integralna częścią umowy dealerskiej i należy się za to kolejna opłata i kolejna umowa. W umowie też nie ma słowa o wystroju lokalu. Na podstawie jakich przepisów mogę dochodzić tego co nie zostało zawarte w umowie?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • Wniosek o urlop bezpłatny pobierz

  • Wezwanie do zawarcia umowy o ustanowienie służebności przesyłu pobierz

  • KRS Z42 Wniosek o zmianę wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym - wierzyciel - zmiana pobierz

  • Udzielenie prokury pobierz

więcej