Pytanie

31.05.2012
Mam pytanie odnośnie podpisanych umów między dwoma firmami. Podpisałam umowę z firmą, jestem podwykonawcą usług szkoleniowych. W trakcie trwania umowy firma zleceniodawcy zmieniła nazwę i adres siedziby. Czy umowy wymagają aneksowania celem odzyskania należności za wykonane usługi szkoleniowe? Czy faktury wystawiane po zmianie adresu i nazwy firmy zleceniodawcy mają być wystawione przy uwzględnieniu nowych danych, czy jeśli aneks nie został podpisany, FV można wystawić na starą nazwę i stary adres, jako że te dane widniały w podpisanej umowie?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • [PCC-3] Deklaracja w sprawie podatku od czynności cywilnoprawnych pobierz

  • [RZ-2] Wniosek o zmianę wpisu w rejestrze zastawów pobierz

  • [PCC-3/A] Informacja o pozostałych podatnikach pobierz

  • [KW-PP] Załącznik - Pełnomocnik/przedstawiciel ustawowy pobierz

więcej