Pytanie

26.03.2009
Nasza firma jest serwisem komputerowym. Naszymi klientami są małe i średnie firmy na terenie miasta, którym świadczymy komputerowe usługi serwisowe. Aby pozyskać klientów ponosimy duże koszty związane z promocją i reklamą naszego serwisu. Obsługą informatyczną tak pozyskanych kontrahentów zajmują się nasi pracownicy. Od jakiegoś czasu jednak staliśmy się dostawcą klientów dla naszych pracowników. Kilku z nich odeszło z pracy i założywszy działalności gospodarcze obsługują ciężko pozyskanych klientów. Jak uchronić się przed nieuczciwym procederem podkradania klientów przez pracowników?

Do uzyskania pełnego dostępu konieczne jest logowanie.

Nie masz jeszcze konta?

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • [PIT-19A] Deklaracja o wysokości składki na ubezpieczenie zdrowotne, zapłaconej i obliczonej od zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów osób duchownych w poszczególnych kwartałach roku podatkowego pobierz

  • Pozew o ustalenie ustania obowiązku alimentacyjnego pobierz

  • Zaświadczenie potwierdzające recykling – wzór pobierz

  • KRS- Z61 Wniosek o zmianę wpisu w KRS- likwidacja, rozwiązanie, unieważnienie pobierz

więcej