Pomoc

Użytkownik

Mam problem i chcę uzyskać poradę prawną - co w tej sytuacji powinienem zrobić?

Zastosuj sie do poniższych kroków:

  • Zakładasz konto w serwisie prawnie.pl
    Masz do wyboru dwa rodzaje abonamentu:
    - darmowy dostęp do portalu prawnie.pl - 0zł
    - płatny dostęp do portalu prawnie.pl - 300 zł netto

  • Zadajesz pytanie
    Po zalogowaniu zadajesz pytanie, które jest rozsyłane do wszystkich kancelarii aktywnych w naszym serwisie.

  • Akceptujesz wycenę
    Po zapoznaniu się z Twoją sprawą kancelarie przesyłają Ci wycenę za udzielenie porady na zadane pytanie. Wybierasz najkorzystniejszą ofertę poprzez akceptację wyceny

  • Potwierdzasz dane do Fa
    Kancelaria prosi o wysłanie lub potwierdzenie danych do wystawienia Fa

  • Dokonujesz płatności
    Obowiązuje 7 dniowy termin płatności

  • Otrzymujesz poradę prawną
    Po uregulowaniu płatności kancelaria udziela Ci porady prawnej

Czy muszę dokonać wyboru wyceny, jeśli uznam, że żadna z ofert nie jest zadawalająca?

Nie, jeśli żadna z nadesłanych wycen nie jest satysfakcjonująca należy odrzucić wszystkie wyceny.

Dokonałem w weekend rejestracji w systemie, ale nie otrzymałem danych do logowania – dlaczego?

Zakładając konto w serwisie pojawia się komunikat informujący, iż aktywacji konta dokonujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Tak więc osoby dokonując rejestracji w sobotę lub niedzielę maila aktywacyjnego otrzymają w poniedziałek.

Czy mogę udostępnić swój login i hasło dostępu innym osobom?

Takie działania są zabronione. W przypadku stwierdzenia przez system udostępnienia hasła dostępu osobom nieuprawnionym, powoduje to automatyczną utratę dostępu do płatnej części serwisu.

Czy dostęp do całego serwisu jest płatny?

Nie, część płatna to PORADNICTWO. Zakładając darmowe konto można zadawać pytania oraz przeglądać treści dostępne na stronie głównej prawnie.pl

Od dłuższego czasu nie otrzymuję newslettera lub maili informacyjnych prawnie.pl. Czym może to być spowodowane?

Proszę sprawdzić czy:

  • podany mail jest poprawny,
  • konto w naszym serwisie jest aktywne,
  • otrzymują Państwo wiadomości pochodzące z innych źródeł,
  • skrzynka pocztowa nie jest przepełniona,
  • nie są uruchomione filtry antyspamowe, które mogłyby blokować wiadomości,
  • nie trwają prace serwisowe na serwerze obsługującym Państwa konta pocztowe.

Jeżeli spełnione są powyższe warunki - prosimy o kontakt z Biurem Prawnie.

Czy mogę zaakceptować jednocześnie 2 oferty (wyceny)?

Nie. Serwis umożliwia akceptację tylko jednej wyceny z pośród wszystkich nadesłanych. Akceptacja jednej wyceny powoduje automatyczne anulowanie pozostałych wycen.

Jak uzyskać dostęp do płatnych zasobów serwisu?

Dostęp do części płatnej Serwisu czyli „PORADNICTWO” można uzyskać:

  • wybierając podczas rejestracji płatny dostęp do serwisu
  • składając telefoniczne lub mailowe zamówienie

Na podstawie złożonego zamówienia wysyłamy do Klienta zamówienie na piśmie, które należy podpisać i odesłać do nas (faksem lub pocztą). Po otrzymaniu podpisanego zamówienia natychmiast aktywujemy dostęp do porad prawnych.

Kto ponosi odpowiedzialność za serwis?

Odpowiedzialność za administrację serwisem Prawnie.pl ponosi Grupa Biznes Polska. Firma nie ponosi natomiast odpowiedzialność za czas, cenę i treści porad prawnych przesyłanych przez Kancelarie.

W jakim zakresie mogą być zadawany pytania?

Podczas zadawania pytań należy odpowiednio przyporządkować rodzaj problemu, który uwzględnia:

  • porady, opinie prawne, umowy
  • doradztwo podatkowe


Kancelaria

Chcę udzielać porad prawnych w serwisie prawnie.pl, – jakie kroki powinienem poczynić?

O to co powinieneś zrobić :

  • Zakładasz konto w serwisie prawnie.pl
    Do wyboru masz trzy rodzaje abonamentu:
    - bezpłatny okres testowy - nie umożliwia wyceny pytań
    - roczny abonament Premium
    - roczny wpis Premium do katalogu kancelarii

  • Tworzysz wizytówkę dla swojej Kancelarii
    Wizytówka firmy uwzględnia takie dane jak:
    - nazwa kancelarii, adres, dane kontaktowe, opis, logo, mapka lokalizacyjna

  • Dokonujesz wyceny otrzymanych pytań
    Wyceny pytań możesz dokonywać wyłącznie wówczas, gdy masz wykupiony roczny abonament Premium lub roczny wpis Premium.

Dlaczego nie mogę dokonywać edycji danych w wizytówce?

Edycja danych jest możliwa pod warunkiem, że dana kancelaria korzysta z abonamentu „Rocznego wpisu Premium”

Czy muszę przez cały czas być zalogowany do serwisu, aby widzieć zapytania?

Nie. Kancelaria otrzymuje codzienne raporty emailowe informujące o pojawianiu się nowych pytań.

Zadaj pytanie

Wzory pism

  • Oświadczenie wierzyciela o przejęciu w postępowaniu egzekucyjnym ruchomości dłużnika na własność pobierz

  • Powierzenie innej pracy art42 par4kp. pobierz

  • Wniosek o przywrócenie uchybionego terminu pobierz

  • [VAT-8] Deklaracja dla podatku od towarów i usług pobierz

więcej